Stackars Kjell!

Stackars Kejll, hoppas du inte har tappat hoppet på oss helt än. Du ser, det tog skruv att klaga lite över vår bloggtorka redan två inlägg, + det här.
Anledningen till att ingen utav oss har bloggat är nog att vi har haft en del att göra.. Allt är ju trotts allt nytt nu! Men nu är vi igån! Yiho!
Kände att jag inte hade något speciellt att skriva. Ville bara göra dig glad Kjell. Men en sak vill jag säga, och jag tror jag pratar för alla av oss (tk) när jag säger att jag tror att det här kommer bli ett utav de mest händelserikaste åren, hittills, i våra relatovt korta liv. Jag tycker redan att vi har fått en bra gemenskap i vår lilla mysiga klass, och det kommer antagligen bara bli bättre! Go Go Mp2tk!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0